Beoordelingen van Saigon Caphe Amsterdam

Recente recensies van Saigon Caphe Amsterdam

5 sterren na 46 reviews

, 19-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

wij bestellen al jaren bij Saigon Càphê. Dat zegt genoeg. Het is altijd goed (ookal waren de broodjes kip vandaag niet hard maar zacht)

, 15-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk. Ik ga volgende keer weer bestellen

, 14-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Lekker. Kind and friendly staff. I love it.

, 10-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

The delivery is good. But I have to rate 1 for the food. I ordered chicken curry and beef curry. I have to say the beef has gone sour, the same for carrot. That was my bf’s meal. I tasted a bit, they were definitely gone bad. I just hope you to can take this into consideration. I ordered several times here and used to eat in your store. I know how it tastes. Chicken curry tasted good.

Reactie van Saigon Caphe:Hi Yizhen, Thank you for being a customer of Saigon Caphé. We apologize that one of the dishes was dissapointing this time, that is not what we stand for and we would like to make it up to you. We will send you a separate email regarding this issue. Thank you for the feedback. Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 28-03-2021

Kwaliteit:

Rating

lekker zoals altijd

Reactie van Saigon Caphe:Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor de bestelling en review! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 26-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

€€ kwaliteit en smaak van alles was goed behalve de curry was mediocre. De papaya salad was Top! Zeker het proberen waard.

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor de bestelling en feedback, hopelijk tot snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 24-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect zoals gewoonlijk.. Heerlijk op smaak, prima hoeveelheid en snel bezorgt met een glimlach.

Reactie van Saigon Caphe:Super om te lezen, bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 23-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 23-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 02-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Weer genoten! Sterkte in deze tijd.

Reactie van Saigon Caphe:Dank je wel! Hopelijk tot gauw weer, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle bezorging en heerlijk eten!

Reactie van Saigon Caphe:Super om te lezen dat alles heeft gesmaakt, hopelijk tot gauw weer! Groetjes, team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten en perfect op tijd !

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor de bestelling en fijne review! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt! Groetjes, Saigon Caphé Gelderlandplein

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk en op tijd.

Reactie van Saigon Caphe:Super om te lezen, bedankt! Groetjes, Saigon Caphé Gelderlandplein

, 26-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Helemaal tevreden, alleen de tofu die erbij was besteld voor in de soep zat er helaas niet bij.

Reactie van Saigon Caphe:Hi Naomi, bedankt voor je bestelling en review! Onze excuses dat de tofu er niet bij zat. We sturen je hier nog even een mailtje over. Groetjes, Saigon Caphé Gelderlandplein

, 19-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Delicious foods, friendly employees. Highly recommended.

Reactie van Saigon Caphe:Thank you for your order & lovely review :)! Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was 15 minuten later. Veel erger was de kwaliteit van d bami; die was koud en klef en niet uit elkaar te halen helaas. De smaak was wel goed.

Reactie van Saigon Caphe:Beste Daniel, Bedankt voor je bestelling & feedback. We nemen dit mee in onze verbetering en sturen je apart nog even een mail toe. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Alweer erg genoten van het eten.

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor je bestelling & geweldige review! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 10-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Good as usual!

Reactie van Saigon Caphe:Thank you for your order & review :)! Team Saigon Caphé

, 09-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Thank you for your order &5 stars :)! Team Saigon Caphé

, 07-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond de chickenskewers echt veel te zout. En er was erg weinig pindasaus bij, die erg flauw van smaak was, eigenlijk bijna geen smaak had. De groenten waren erg lekker, knapperig en vers. Jammer dat je niet een losse portie witte rijst erbij kan bestellen, ik zag dat niet staan op de menukaart. De verse icetea is heerlijk. Jullie gebruiken wel erg veel plastic. Rietjes van plastic dat kan echt niet meer! En die beker hoeft ook niet van plastic. Jullie kunnen makkelijk de bakjes vervangen door bamboebakjes. Daar wil ik best wat meer voor betalen.

Reactie van Saigon Caphe:Hi Annelies, Bedankt voor je bestelling & feedback! We nemen het mee in onze verbetering. Groetjes, Team Saigon Caphé

, 07-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snel bezorgd. Erg vers en lekker. Alleen jammer dat er geen vissaus en soyasaus bij de handrolls werden geleverd.

Reactie van Saigon Caphe:Hi Annelies, Bedankt voor je bestelling & review. Onze excuses dat de sauzen ontbraken! Wij sturen een apart mailtje naar je toe. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Een van de beste Vietnamese restaurants in Nederland! De pho is super lekker en verslavend! Ik kan de pho makkelijk in alle seizoenen eten van zomer tot winter :)

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor je bestelling & mooie review! Hopelijk to snel weer :) Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 12-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pho, ook als take-away.

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor je bestelling en hopelijk to snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Als vertrouwd lekker, vers en goed verzorgd

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor jullie bestelling en review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Superlekker (oa. pho en caramel chicken) en tijdig bezorgd door vriendelijke bezorger.

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor jullie bestelling en review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Alles top!

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Personeel erg vriendelijk en nadat ik iets bijbestelde bij m'n bestelling, was het binnen 10 minuten klaar om mee te nemen!

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor jullie bestelling en fijn dat alles heeft gesmaakt! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedank! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Met uitzondering van de chicken curry was de maaltijd smakeloos. We hadden fried rice besteld (en betaald) maar er bleek gewone witte rijst in de bestelling te zitten. Niet voor herhaling vatbaar, helaas!

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor de bestelling en feedback. Wat spijtig om te lezen dat het eten niet was zoals verwacht. Excuses voor de verwisseling van de fried rice, dit maken we graag goed bij een volgende bestelling, er kan dan via het opmerkingenveld worden verwezen naar deze reactie. Groetjes, Team Saigon Caphé

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

LS, de bezorg dienst heeft meer begeleiding nodig , wel op tijd maar nauwelijks een woord Nederlands

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor de bestelling en feedback! Fijn dat het eten is bevallen. Groetjes, Team Saigon Caphé

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-09-2020

Kwaliteit:

Rating

It was absolutely amazing. The food was great and I made a mistake while placing an order and they were more than willing to help me out with this issue. I will definitely give 5 stars. Thanks you so much!

Reactie van Saigon Caphe:Thank you so much for your lovely review! Team Saigon Caphé

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

alles perfect verzorgd!

Reactie van Saigon Caphe:Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 17-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker vers & smakelijk!

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor jullie bestelling en review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 30-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima menu , voor herhaling vatbaar succes

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor de bestelling en fijn dat alles is bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd topkwaliteit eten en snelle levering. Geen verandering sinds je rechtstreeks kan bestellen via website. Was helaas vergeten om mijn kaartnummer in te vullen. Misschien in toekomst dat we een account kunnen aanmaken?

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor jullie bestelling en feedback! We gaan zo snel mogelijk even kijken of we het makkelijker kunnen maken m.b.t. de Chang Membershipcard. Groetjes, Team Saigon Caphé

, 14-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Geweldige service, vriendelijk personeel en bovenal heerlijk eten!! On of the best restaurants in Amsterdam!!!

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor dit geweldige review

, 07-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor de bestelling en review, wat spijtig om te zien dat het eten 2 sterren heeft gekregen. Graag horen we wat er eventueel verbeterd kan worden. Groetjes, Team Saigon Caphé

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De saladerolles waren heel erg lekker, de gebakken rijst goed gevuld maar voor mij een beetje aan de flauwe kant. De bezorging ging heel snel.

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor jullie bestelling en feedback, we nemen het mee in onze verbetering! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sadly the food was inauthentic, and not fresh. The vegetables and herbs were rotten, and meat was not fresh. :( Great service though.

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

heel lekker eten, goede prijs/kwaliteitverhouding en het stond keurig op tijd klaar om af te halen.

Reactie van Saigon Caphe:Bedankt voor jullie bestelling en review, fijn dat alles goed is bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Weer lekker gegeten. Top.

Reactie van Saigon Caphe:Super, bedankt weer! Groetjes, Team Saigon Caphé