Beoordelingen van Saigon Caphe Amsterdam

Recente recensies

4.0
Seeun Park
25 september 2022

Unfortunately, my order was missing two shrimp spring rolls and the noodles was missing the carrots. The rest was perfect I asked them to give extra tauge, koriander and chillies which they did perfectly! The delivery man was also very nice and kind!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claiy
5 september 2022

Snelle service, heerlijk eten, gewoon heel goed!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling en fijn dat alles goed is bevallen :) Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Marleen
4 september 2022

Fried Rice als altijd heerlijk en de bezorger was ook vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt, super fijn om te lezen :)! Groetjes Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Kim
1 september 2022

Heerlijk en snel bezorgd!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling &mooie review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Sandy
10 juli 2022

Normaal gesproken altijd prima, maar dit keer waren de gebakken noodles erg droog. Tevens was de salad roll niet vers, deze was helemaal gescheurd en hard helaas.

Reactie van Saigon Caphe

Hi Sandy, Bedankt voor je bestelling & feedback. We hebben je een apart mailtje gestuurd hierover :). Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Eduard
29 mei 2022

Usually everything is great at Saigon Caphe! Unfortunately this time the herbs (coriander, spicy pepper, etc) were missing from the bag with the Phos we ordered.

Reactie van Saigon Caphe

Dear Edward, Thank you for your order & feedback. For the missing herbs, we've checked to see how this could've happened and we think the chef took the remark for 'no coriander' for the duck for all dishes by accident. We apologize for the inconvenience. Could you send us an e-mail to gelderlandplein@saigoncaphhe.nl? Team Saigon Caphé

Myrna
25 april 2022
Reactie van Saigon Caphe

Thank u for your review;) Team Saigon Gelderlandplein

Priscilla
9 april 2022

Vooral de home made ice teas zijn een aanrader! Die waren goed koud en de pho’s goed warm (en dat allemaal in dezelfde tas)!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling en fijn dat alles goed is bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Suzanne
6 april 2022

We hebben al een paar keer gehad dat de levering niet niet helemaal klopt met de gedane bestelling. Omdat je daar thuis pas achter komt is dat vervelend maar is het meestal niet de moeite om er speciaal voor terug te gaan. Dit gaat dan altijd over de voorgerechten die verkeerd zijn of niet compleet zijn. Bijvoorbeeld gisteren was er geen sate-saus bij de sate en eerder hadden we twee keer hetzelfde voorgerecht ipv twee verschillende zoals besteld. Net even jammer, want kwaliteit is verder prima!

Reactie van Saigon Caphe

Beste Suzanne, Bedankt voor jullie vaste klandizie én feedback! Wat vervelend dat het niet helemaal goed ging met de bestellingen. We sturen je hier apart een berichtje voor. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Jess
7 maart 2022

Snel en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Myrna Vink
23 februari 2022

Deze keer helaas niet goed geen groenten saus super vet Garnalen niet krokant !

Reactie van Saigon Caphe

Hi Myrna, Bedankt voor je bestelling én feedback. We vinden het spijtig dat de bestelling dit keer niet naar verwachting was en sturen je hier apart nog even een mailtje voor. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Ivy
10 februari 2022
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

DS
1 februari 2022

Wij wonen in Amstelveen, maar gaan eigenlijk altijd naar de Saigon Caphe op het Gelderlandplein, vanwege de kwaliteit van het eten, de fijne service en de vriendelijke bediening. Altijd tevreden!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt, super fijn om te lezen :)! Groetjes Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Caroline
24 januari 2022

Prijzen op het menu zijn niet gelijk aan de prijs die daadwerkelijk betaald moest worden. De eend was opeens 3 euro duurder (19 ipv 16) en de salade met garnalen was opeens 12 euro. De groene papaya heb ik niet gevonden en met 4 garnaaltjes was dit een veel te hoge prijs voor deze kleine salade. De eend smaakte goed, wel wat ver doorgebakken en opnieuw kleine portie. Ik zal niet snel nog een keer bestellen.

Reactie van Saigon Caphe

Beste Caroline, Bedankt voor de bestelling & feedback. We vinden het vervelend dat de ervaring niet naar verwachting was. De reactie duurde iets langer omdat we even alles wilden checken. Ons delivery menu verschilt van het menu in het restaurant. De groene papaya wordt in dunne reepjes bereid, het kan soms verwarrend overkomen maar dit is de basis van de salade en heeft een friszure smaak. Voor wat betreft de garnalen, we maken het graag goed en sturen hier nog een apart berichtje voor. Groetjes, Saigon Caphé Gelderlandplein

Anoniem
22 januari 2022

Was heerlijk!!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & feedback :). Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Chantalle
10 januari 2022

Erg goed, ik had zelf meer groente verwacht. Misschien handig om te melden dat dit er vrijwel niet bij zit.

Reactie van Saigon Caphe

Super, dank u wel voor de bestelling & feedback! We nemen de feedback mee in onze verbetering. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Dominique
7 januari 2022

Nu de beste. Alles hier is van top kwaliteit en ik kom er al jaren.

Reactie van Saigon Caphe

Wat een supermooi compliment, dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Lie
3 januari 2022

Normaliter alles goed. Voor het eerst extra groente besteld bij de pho maar die heb ik uiteindelijk niet gegeten want het was niet goed meer. Het leek oud/bedorven en smaakte niet zoals het hoort. Erg jammer.

Reactie van Saigon Caphe

Hi Lie, Bedankt voor de bestelling & feedback. We sturen je hier een apart berichtje voor. Groetjes. Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Joan
2 januari 2021

We always enjoy the Vietnamese food here. Good quality take away!

Reactie van Saigon Caphe

Thank u for your lovely review;) Team Saigon Gelderlandplein

i
27 december 2021

Groot compliment aan het vriendelijke personeel dat mij zo geholpen heeft om de bestelde schotel op mijn fiets te vervoeren!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt, super fijn om te lezen :)! Groetjes Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Irene
20 december 2021

Dikke prima. Eten kon ik optijd ophalen. wij moesten nog een tijdje naar huis rijden, maar het eten was nog warm. Altijd goede en vriendelijke service.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling en fijn dat alles goed is bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Shu
14 december 2021

Ik kom al jaren bij jullie maar het vlees wordt steeds minder bij de pho (bijv. twee plakjes dunne beef). Erg teleurstellend terwijl de prijs alleen maar is gestegen

Reactie van Saigon Caphe

Hi Shu, Bedankt voor je bestelling & feedback. We sturen je hier nog een apart berichtje voor. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Margarita
11 december 2021

Delicious and appetizing, as always. We picked up the order and it was ready on time. Quality food.

Reactie van Saigon Caphe

Thank u so much for your order and lovely review :) Team Saigon Caphe Gelderlandplein

H.W.L. van Nifterik
10 december 2021

eten was niet meer dan matig, weinig smaak, misschien verkeerde keuze

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor de bestelling & feedback. Tip: met de verse kruiden kunt u de soep op smaak brengen naar eigen wens. Mocht dit niet genoeg smaak geven dan kunnen onze wok gerechten wellicht beter in de smaak vallen :) Hopelijk tot snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Whitney
8 december 2021

Snelle levering en goede kwaliteit.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Bram Knuvers
4 december 2021

Ik heb een soep (Hu Tieu) zonder vermicelli noodles en beef briskets besteld. Krijg ik vervolgens alsnog een soep met vermicelli noodles en beef briskets... Ook zag ik de extra pakchoi niet terug. Voor een soep van 18,50 + 2,50 bezorgkosten, plus nog iets extra moeten bestellen, omdat het anders niet bezorgd word, vind ik dit eigenlijk niet kunnen...

Reactie van Saigon Caphe

Hi Bram, Bedankt voor de bestelling en feedback. Onze excuses voor het niet opvolgen van de instructies. We sturen je hier nog een apart berichtje voor. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Robrt
16 november 2021

snel en lekker....

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Jess
15 november 2021

Het eten was lekker maar de springrolls van de salade waren best wel zwart aan één kant. Ze proefden ook verbrand.

Reactie van Saigon Caphe

Hi Jessy, Bedankt voor je bestelling & berichtje! We sturen je apart nog even een mail hiervoor. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Fred hollander
7 november 2021

Prima verzorgd , voor herhaling vatbaar Succes

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

aleksej
18 oktober 2021

Dank voor de bestelling, wat heel jammer was is dat ik heel duidelijk heb aangegeven dat er een baby sliep in huis en of de bezorger niet aankon bellen maar telefonisch contact opnemen…helaas niet gedaan. Het eten was soortvan ‘ok’ deels koud en deels was het vlees echt niet op smaak en daardoor weinig genoten. verder alles ok.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & berichtje! We sturen je apart nog even een mail hiervoor. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Bhavna Moti
8 oktober 2021

Food was good but disappointed with delivery. I ordered a lemon grass ice tea and half of it fell out by the time it arrived..not sure how the bezorger didn't notice. Hence the average rating.

Reactie van Saigon Caphe

Thank you for you order & feedback. We are sorry that the iced tea did not arrived completely and will send you a separate message. Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Margarita
28 september 2021

Delicious food every time. Very appetizing and tasty.

Reactie van Saigon Caphe

Thank u for your lovely review;) Team Saigon Gelderlandplein

Erna
24 september 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

C M
10 september 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Tan
1 augustus 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Annelies
11 juli 2021

Heerlijk eten! Snel bezorgd.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt, super fijn om te lezen :)! Groetjes Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Perry
2 juni 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Lie
23 mei 2021

De bestelling is goed doorgekomen en het eten is heerlijk

Reactie van Saigon Caphe

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Irene
20 mei 2021

Makkelijk bestellen via de website. Had aangegeven om geen koriander toe te voegen en dat zat er niet in! Fijn! Alle bakjes waren super goed ingepakt, het drinken zat goed in het tasje verpakt. En het eten was super lekker!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling en fijn dat alles goed is bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

PY
11 mei 2021

Het eten was precies op tijd klaar en het was heerlijk. Top service.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

DD
9 mei 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Nino de Jong
6 mei 2021

De saus was iets te zout verder prima en snel gelverd

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & feedback :). Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

fans van Saigon Caphe
3 mei 2021

Weer erg lekker.

Reactie van Saigon Caphe

Dank jullie wel (en leuke naam :D)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

De Boelelaan 7
19 april 2021

wij bestellen al jaren bij Saigon Càphê. Dat zegt genoeg. Het is altijd goed (ookal waren de broodjes kip vandaag niet hard maar zacht)

Reactie van Saigon Caphe

Super, dank jullie wel voor de bestelling & review! We nemen de feedback mee in onze verbetering. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Amy
15 april 2021

Het was heerlijk. Ik ga volgende keer weer bestellen

Reactie van Saigon Caphe

Dank je wel voor de bestelling en hopelijk tot snel weer :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Kasumi
14 april 2021

Lekker. Kind and friendly staff. I love it.

Reactie van Saigon Caphe

Thank you for your order & lovely review :)! Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Yizhen Zhao
10 april 2021

The delivery is good. But I have to rate 1 for the food. I ordered chicken curry and beef curry. I have to say the beef has gone sour, the same for carrot. That was my bf’s meal. I tasted a bit, they were definitely gone bad. I just hope you to can take this into consideration. I ordered several times here and used to eat in your store. I know how it tastes. Chicken curry tasted good.

Reactie van Saigon Caphe

Hi Yizhen, Thank you for being a customer of Saigon Caphé. We apologize that one of the dishes was dissapointing this time, that is not what we stand for and we would like to make it up to you. We will send you a separate email regarding this issue. Thank you for the feedback. Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Janne
28 maart 2021

lekker zoals altijd

Reactie van Saigon Caphe

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Steffie & Bryan
14 maart 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor de bestelling en review! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Marq
26 februari 2021

€€ kwaliteit en smaak van alles was goed behalve de curry was mediocre. De papaya salad was Top! Zeker het proberen waard.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor de bestelling en feedback, hopelijk tot snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Steven
24 februari 2021

Perfect zoals gewoonlijk.. Heerlijk op smaak, prima hoeveelheid en snel bezorgt met een glimlach.

Reactie van Saigon Caphe

Super om te lezen, bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Zselyke
23 februari 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Lim
23 februari 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Gerrit
2 februari 2021

Weer genoten! Sterkte in deze tijd.

Reactie van Saigon Caphe

Dank je wel! Hopelijk tot gauw weer, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

GB
29 januari 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Annelies Hes
29 januari 2021

Supersnelle bezorging en heerlijk eten!

Reactie van Saigon Caphe

Super om te lezen dat alles heeft gesmaakt, hopelijk tot gauw weer! Groetjes, team Saigon Caphé Gelderlandplein

Erna
20 januari 2021

Lekker gegeten en perfect op tijd !

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor de bestelling en fijne review! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Tine roersma
15 januari 2021
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt! Groetjes, Saigon Caphé Gelderlandplein

Peter
11 januari 2021

Eten was heerlijk en op tijd.

Reactie van Saigon Caphe

Super om te lezen, bedankt! Groetjes, Saigon Caphé Gelderlandplein

Naomi Van Diest
26 december 2020

Helemaal tevreden, alleen de tofu die erbij was besteld voor in de soep zat er helaas niet bij.

Reactie van Saigon Caphe

Hi Naomi, bedankt voor je bestelling en review! Onze excuses dat de tofu er niet bij zat. We sturen je hier nog even een mailtje over. Groetjes, Saigon Caphé Gelderlandplein

Ivy
19 december 2020

Delicious foods, friendly employees. Highly recommended.

Reactie van Saigon Caphe

Thank you for your order & lovely review :)! Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Daniel
18 december 2020

De bezorging was 15 minuten later. Veel erger was de kwaliteit van d bami; die was koud en klef en niet uit elkaar te halen helaas. De smaak was wel goed.

Reactie van Saigon Caphe

Beste Daniel, Bedankt voor je bestelling & feedback. We nemen dit mee in onze verbetering en sturen je apart nog even een mail toe. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Sontje
12 december 2020

Alweer erg genoten van het eten.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & geweldige review! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Jimmy
10 december 2020

Good as usual!

Reactie van Saigon Caphe

Thank you for your order & review :)! Team Saigon Caphé

Seen
9 december 2020
Reactie van Saigon Caphe

Thank you for your order &5 stars :)! Team Saigon Caphé

Annelies Hes
7 december 2020

Ik vond de chickenskewers echt veel te zout. En er was erg weinig pindasaus bij, die erg flauw van smaak was, eigenlijk bijna geen smaak had. De groenten waren erg lekker, knapperig en vers. Jammer dat je niet een losse portie witte rijst erbij kan bestellen, ik zag dat niet staan op de menukaart. De verse icetea is heerlijk. Jullie gebruiken wel erg veel plastic. Rietjes van plastic dat kan echt niet meer! En die beker hoeft ook niet van plastic. Jullie kunnen makkelijk de bakjes vervangen door bamboebakjes. Daar wil ik best wat meer voor betalen.

Reactie van Saigon Caphe

Hi Annelies, Bedankt voor je bestelling & feedback! We nemen het mee in onze verbetering. Groetjes, Team Saigon Caphé

Annelies
7 december 2020

Zeer snel bezorgd. Erg vers en lekker. Alleen jammer dat er geen vissaus en soyasaus bij de handrolls werden geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphe

Hi Annelies, Bedankt voor je bestelling & review. Onze excuses dat de sauzen ontbraken! Wij sturen een apart mailtje naar je toe. Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

My Ngoc Lam
19 november 2020

Een van de beste Vietnamese restaurants in Nederland! De pho is super lekker en verslavend! Ik kan de pho makkelijk in alle seizoenen eten van zomer tot winter :)

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling & mooie review! Hopelijk to snel weer :) Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Anoniem
12 november 2020

Heerlijke pho, ook als take-away.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor je bestelling en hopelijk to snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Gelderlandplein

Cec
6 november 2020

Als vertrouwd lekker, vers en goed verzorgd

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor jullie bestelling en review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

A. D.
2 november 2020

Superlekker (oa. pho en caramel chicken) en tijdig bezorgd door vriendelijke bezorger.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor jullie bestelling en review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Anna
25 oktober 2020

Alles top!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Kaylee
25 oktober 2020

Personeel erg vriendelijk en nadat ik iets bijbestelde bij m'n bestelling, was het binnen 10 minuten klaar om mee te nemen!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor jullie bestelling en fijn dat alles heeft gesmaakt! Groetjes, Team Saigon Caphé

Mark
23 oktober 2020
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé

Philippe
17 oktober 2020
Reactie van Saigon Caphe

Bedank! Groetjes, Team Saigon Caphé

Dov Noorland
16 oktober 2020

Met uitzondering van de chicken curry was de maaltijd smakeloos. We hadden fried rice besteld (en betaald) maar er bleek gewone witte rijst in de bestelling te zitten. Niet voor herhaling vatbaar, helaas!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor de bestelling en feedback. Wat spijtig om te lezen dat het eten niet was zoals verwacht. Excuses voor de verwisseling van de fried rice, dit maken we graag goed bij een volgende bestelling, er kan dan via het opmerkingenveld worden verwezen naar deze reactie. Groetjes, Team Saigon Caphé

hollander
12 oktober 2020

LS, de bezorg dienst heeft meer begeleiding nodig , wel op tijd maar nauwelijks een woord Nederlands

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor de bestelling en feedback! Fijn dat het eten is bevallen. Groetjes, Team Saigon Caphé

Seol Ko
22 september 2020

It was absolutely amazing. The food was great and I made a mistake while placing an order and they were more than willing to help me out with this issue. I will definitely give 5 stars. Thanks you so much!

Reactie van Saigon Caphe

Thank you so much for your lovely review! Team Saigon Caphé

f..hollnander
20 september 2020

alles perfect verzorgd!

Reactie van Saigon Caphe

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé

LJC
17 september 2020

Lekker vers & smakelijk!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor jullie bestelling en review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

hollander
30 augustus 2020

prima menu , voor herhaling vatbaar succes

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor de bestelling en fijn dat alles is bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

S.H
15 augustus 2020

Zoals altijd topkwaliteit eten en snelle levering. Geen verandering sinds je rechtstreeks kan bestellen via website. Was helaas vergeten om mijn kaartnummer in te vullen. Misschien in toekomst dat we een account kunnen aanmaken?

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor jullie bestelling en feedback! We gaan zo snel mogelijk even kijken of we het makkelijker kunnen maken m.b.t. de Chang Membershipcard. Groetjes, Team Saigon Caphé

San
14 augustus 2020
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé

Debora
10 augustus 2020

Geweldige service, vriendelijk personeel en bovenal heerlijk eten!! On of the best restaurants in Amsterdam!!!

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor dit geweldige review

Buseck RHJ
7 augustus 2020
Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor de bestelling en review, wat spijtig om te zien dat het eten 2 sterren heeft gekregen. Graag horen we wat er eventueel verbeterd kan worden. Groetjes, Team Saigon Caphé

Heide
3 juni 2020

De saladerolles waren heel erg lekker, de gebakken rijst goed gevuld maar voor mij een beetje aan de flauwe kant. De bezorging ging heel snel.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor jullie bestelling en feedback, we nemen het mee in onze verbetering! Groetjes, Team Saigon Caphé

JP
27 mei 2020

Sadly the food was inauthentic, and not fresh. The vegetables and herbs were rotten, and meat was not fresh. :( Great service though.

Josefien
15 mei 2020

heel lekker eten, goede prijs/kwaliteitverhouding en het stond keurig op tijd klaar om af te halen.

Reactie van Saigon Caphe

Bedankt voor jullie bestelling en review, fijn dat alles goed is bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Roy
10 mei 2020

Weer lekker gegeten. Top.

Reactie van Saigon Caphe

Super, bedankt weer! Groetjes, Team Saigon Caphé